‏إظهار الرسائل ذات التسميات تامر حسنى. إظهار كافة الرسائل
‏إظهار الرسائل ذات التسميات تامر حسنى. إظهار كافة الرسائل

الاثنين، 9 يوليو، 2012

كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى





كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى




تامر حسنى انتى اللى عملتى



كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى

كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى

انتي اللي عملتي لكل شباب الدنيا قلق وعملتي قلوبهم اسورة و خلخال ورق
انا كنت ناوي لما اشوفك اسرقك و اخذ بتار كل اللي قلبه بيعشقك
اول ما شفتك قلت سبحان مين خلق قلبي اتفلق نصين علشان يبقى الحلق

قالوا حبيبيها لا جه زمانه و لا اتولد و ضحكت ضحكة كبرياء اشطر ولد
وودعتهم اسكن في حضنك للابد و جيت علشان اكسب انا لوحدي السبق

اقوى القلوب كانتت اوام تتهزلك و انا كنت ناوي احكم هواكي و ازلزلك
و ان كنتي مغرورة و عليا انزلك و تعلني خبر انتصاري على الملاء

انتي اللي عملتي لكل شباب الدنيا قلق وعملتي قلوبهم اسورة و خلخال ورق
انا كنت ناوي لما اشوفك اشرقك و اخذ بتار كل اللي قلبه بيعشقك
اول ما شفتك قلت سبحان مين خلق قلبي اتفلق نصين علشان يبقى الحلق








كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى
lyrics you did tamer hosny

كلمات اغنية انتى اللى عملتى تامر حسنى

السبت، 7 أبريل، 2012

كلمات اغنية جوايا احساس تامر حسنى "كام واحد فينا عايش مع حد مكنتش بتمناه"



كلمات اغنية جوايا احساس تامر حسنى "كام واحد فينا عايش مع حد مكنتش بتمناه"
Lyrics gowaya e7sas Tamer Hosny

تامر حسنى 2012
تامر حسنى
كلمات اغنية جوايا احساس تامر حسنى "كام واحد فينا عايش مع حد مكنتش بتمناه"
Lyrics gowaya e7sas Tamer Hosny

كلمات اغنية جوايا احساس تامر حسنى "كام واحد فينا عايش مع حد مكنتش بتمناه"




كلمات الاغنية


جوايا احساس

كام واحد فينا عايش مع حد مكنش بيتمناه


واللي بيتمناه عايش مع غيره

وغيره مكنش بيتمناه

"كام واحد فينا عايش مع حد مكنش بيتمناه"

واللي بيتمناه عايش مع غيره

وغيره مكنش بيتمناه

واضطر يقبل حضن مكنش في يوم ليه

ولا كان علي هواه

جوايا احساس بيموتني ومشاعري اعمل ايه فيها


احساس بيخنقني واعمل ايه دي حاجه مقدرش اتكلم فيها

جوايا احساس بيموتني ومشعري اعمل ايه فيها

احساس بيخنقني واعمل ايه دي حاجه مقدرش اتكلم فيها

وخصوصا بعد ما بئا بينا حجات

لازم نكمل ونعييش ليها

اه اه اه اه اهاااااااا اه اه اها اها اه اه

بيبئا في حضني وبين ايديا

وعقلي وقلبي مش وياه مع حد تاني

كان نفسي هو يبئا مكانه

وانا ابئا معاه بيبئا في حضني

وبين ايديا وعقلي وقلبي مش وياه

مع حد تاني كان نفسي هو يبئا مكانه

وانا ابئا معاه

ااااااااااااه

بيبئا في حضني وبين ايديا

وعقلي وقلبي مش وياه مع حد تاني

كان نفسي هو يبئا مكانه

وانا ابئا معاه بيبئا في حضني

وبين ايديا وعقلي وقلبي مش وياه

مع حد تاني كان نفسي هو يبئا مكانه

وانا ابئا معاه

ودي أخرت اللي يحب بعقله

ويلغي مشاعره ويحسبها

اه اه اه اه اهاااااااا اه اه اها اها اه اه

في مره حبيبي غلط في اسمي

سألته رد وقال ما اقصدش

مش يمكن برضو حاسسني هو

نفس الاحساس وانا ما اعرفش

في مره حبيبي غلط في اسمي

سألته رد وقال ما اقصدش

مش يمكن برضو حاسسني هو

نفس الاحساس وانا ما اعرفش

يلا اديني خرجت حجات

جوايا حاسسها ومبتتشفش

"جوايا احساس" بيموتني ومشعري اعمل ايه فيها

احساس بيخنقني واعمل ايه دي حاجه مقدرش اتكلم فيها

وخصوصا بعد ما بئا بينا حجات

لازم نكمل ونعييش ليها

اه اه اه اه اهاااااااا اه اه اها اها اه اه


كلمات اغنية جوايا احساس تامر حسنى "كام واحد فينا عايش مع حد مكنتش بتمناه"

الاثنين، 2 أبريل، 2012

Lyrics One Little World Snoop Dogg Tamer Hosny 2012

Lyrics One Little World Snoop Dogg Tamer Hosny 2012

Snoop Dogg Tamer Hosny
Snoop Dogg Tamer Hosny

Lyrics One Little World Snoop Dogg Tamer Hosny 2012

Lyrics One Little World Snoop Dogg Tamer Hosny 2012







Lyrics once issued

Soon

Forums Song Lyrics




Snoop Dogg Tamer Hosny





Lyrics One Little World Snoop Dogg Tamer Hosny 2012
Snoop Dogg Tamer Hosny

كلمات اغنية سي السيد تامر حسنى سنوب دوغ 2012


كلمات اغنية سي السيد تامر حسنى سنوب دوغ 2012
Lyrics se el_sayed Tamer Hosny Snoop Dogg 2012

تامر حسنى سنوب دوغ 2012
تامر حسنى سنوب دوغ 2012

كلمات اغنية سي السيد تامر حسنى سنوب دوغ 2012
Lyrics se el_sayed Tamer Hosny Snoop Dogg 2012

كلمات اغنية سي السيد تامر حسنى سنوب دوغ 2012





سيمبل كلمات الاغنية



انا اللى أقول تعملي ايه
انا اللى اقوله تمشي عليه
زي مثلا كده يا حبيتي تلبسي ايه
ومتلبسيش ايه
اياكي مرة في يوم انا الاقي
رجعالي متأخرة ياحياتي
انتي فاهمة ايه اللى هيحصل و طبعا انتي عارفة الباقي
ااااااااااااااااااااه أنا سي السيد
وكلامي هو اللى هيمشي ااااااااه أنا سي السيد
مش عاجبك كلامى امشـــى





هذه الاغنية هى الاغنية الاولى التى تجمع

تامر حسنى بالنجم العالمى سنوب دوج Snoop Dogg

الاغنية من كلمات والحان

تامر حسنى

وتوزيع كريم عبد الوهاب

ويذكر ان تامر حسنى سوف يغنى

مع سنوب دوج Snoop Dogg

اغنية بالانجليزية

وهى

عالم صغير
One Little World


انتظررو كلمات الاغنيتين

هنا كلمات اغنية تامر حسنى سي السيد






كلمات اغنية سي السيد تامر حسنى سنوب دوغ 2012

السبت، 3 مارس، 2012

كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012


كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012
Lyrics Nos Lam7a Tamer Hosny 2012

تامر حسني 2012


كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012
Lyrics Nos Lam7a Tamer Hosny 2012
كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012






حلاوتها وهي ماشيه تدلع ف الهوي
خمسين ستين سبعين تمانين مليون شاب استوي
بتقولي عايز لمحه واحده ولا نص لمحه
ودا كله كان من نظرة واحده لوحتني لوحه
بتقولي عايز لمحه واحده ولا نص لمحه
ودا كله كان من نظرة واحده لوحتني لوحه
خليتني اميل شمال ويمين
خليتني اميل شمال ويمين
ومحسوبكم ف المقاوحه 
على اعلي
على اعلي
على اعلي مستوي
حلاوتها وهي ماشيه تدلع ف الهوي
خمسين ستين سبعين تمانين مليون شاب استوي




كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012

كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012


كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012
Lyrics Hadeel Tamer Hosny 2012

تامر حسني 2012


كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012
Lyrics Hadeel Tamer Hosny 2012
كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012




ياهاديل يا امو قلب جميل
انهارده جالك فيصل زين الناس ابو قلب اصيل
جالك علشان يشيل م قلبك اي اه
جالك علشان يحافظ عليكي طول الحياة
تعبت وكبرت يا عليم
تعبت وربيت ياسالم
الله عليكي يا فيصل 
والله عرفت تنقي هانم
ودلوقتي معاد الفرحه وعروستنا لابسه الطرحه
الله اكبر احلي عيون ياهاديل علشانك كله يهون
خلي فيصل ف عنيكي دا حبه ليكي فوق الجنون
ياهاديل يارب يخليكي ويخليك يافيصل ع طول
تعبت وكبرت يا عليم
تعبت وربيت ياسالم
الله عليكي يا فيصل 
والله عرفت تنقي هانم
ياهاديل يا امو قلب جميل
انهارده جالك فيصل زين الناس ابو قلب اصيل




كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012

الاثنين، 27 فبراير، 2012

كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012


كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012
Lyrics eldonia de bent lazina Tamer Hosny 2012

تامر حسنى 2012

كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012
Lyrics eldonia de bent lazina Tamer Hosny 2012
كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012





الدنيا دى بـــنـت لزينا

عماله بتخبط فينا

و فى ايه هنعمله بأدينا

طيب نعمل ايه

انسان حلمت ببكره معاه

و رتبت نفسك كده وياه

و فى لحظه بقى مش من حقك تسأل عليه

الدنيا دى بـــنـت لزينا

عماله بتخبط فينا

و فى ايه هنعمله بأدينا

طيب نعمل ايه

انسان حلمت ببكره معاه

و رتبت نفسك كده وياه

و فى لحظه بقى مش من حقك تسأل عليه





كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012

الخميس، 16 فبراير، 2012

كلمات اغنية واللى عدى عدى تامر حسنى


كلمات اغنية واللى عدى عدى تامر حسنى 
Lyrics wele 3da 3ada tamer hosny

تامر حسنى جديد



كلمات اغنية واللى عدى عدى تامر حسنى 
Lyrics wele 3da 3ada tamer hosny
كلمات اغنية واللى عدى عدى تامر حسنى 



لا مش هعيش  غير بيك انا لا

قولي ايه يرضيك ها بقي 

زي مانا عديتلك ماتعديلي جايه احلي حياه

واللى عدي عدي نبتدي تاني من النهارده

وانا مش ممكن اني ارضي بحد غيري معاك

وياما كان نااقصني حاجات وانت مش حاسسني 

ولو  يعنى مش عايزني عمري انا ما انساك

ايه شوف حبيبي هقولك ايه لو انت تزعل اعيش انا ليه

مش انا غالى عندك وحياتي عندك متسبنيش لو يحصل ايه

واللى عدي عدي نبتدي تاني من انهارده 

وانا مش ممكن اني ارضي بحد غيري معاك

وياما كان نااقصني حاجات وانت مش حاسسني 

ولو  يعنى مش عايزني عمري انا ما انساك 



كلمات اغنية واللى عدى عدى تامر حسنى 

الأحد، 12 فبراير، 2012

كلمات اغنية حاسس بخوف تامر حسني


كلمات اغنية حاسس بخوف تامر حسني
lyrics 7ass bkhwf Tamer Hosni

كلمات اغنية تامر حسنى


كلمات اغنية حاسس بخوف تامر حسني
lyrics 7ass bkhwf Tamer Hosni
كلمات اغنية حاسس بخوف تامر حسني



حاسس بخوف

حاسس بخوف عمال بيبعد قلبي عنك معرفش ليه مبقتش حاسس حاجة منك

وكتير بكون انسان غريب و انا جوا حضنك و انا جوا حضنك

حاسس بخوف عمال بيبعد قلبي عنك معرفش ليه مبقتش حاسس حاجة منك

وكتير بكون انسان غريب و انا جوا حضنك و انا جوا حضنك

وبشوف كلام ملوش غير معنى واحد 

ان النهاية لكل حاجة بينا جاية

فاكر زمان انا ونت كان احساسنا واحد 

دلوقت وانت معايا برده بعيد عليا

ايام سنين وانا عشت سايب روحي عندك

وماجش في بالي ان انت تقسى وتسنى وعدك

شئ مستحيل اتخيل الايام في بعدك ولا لحظة بعدك

ايام سنين وانا عشت سايب روحي عندك

وماجش في بالي ان انت تقسى وتسنى وعدك

شئ مستحيل اتخيل الايام في بعدك ولا لحظة بعدك

وبشوف كلام ملوش غير معنى واحد 

ان النهاية لكل حاجة بينا جاية

فاكر زمان انا ونت كان احساسنا واحد

دلوقت وانت معايا برده بعيد عليا

وبشوف كلام ملوش غير معنى واحد

ان النهاية لكل حاجة بينا جاية

فاكر زمان انا ونت كان احساسنا واحد 

دلوقت وانت معايا برده بعيد عليا

وبشوف كلام ملوش غير معنى واحد

ان النهاية لكل حاجة بينا جاية

فاكر زمان انا ونت كان احساسنا واحد

دلوقت وانت معايا برده بعيد عليا



كلمات اغنية حاسس بخوف تامر حسني

كلمات اغنية ارتاح تامر حسنى 2011 "ارتاح"


كلمات اغنية ارتاح تامر حسنى 2011 "ارتاح"
Lyrics arta7 Tamer Hosni 2011 "rest"

تامر حسنى


كلمات اغنية ارتاح تامر حسنى 2011 "ارتاح"
Lyrics arta7 Tamer Hosni 2011 "rest"
كلمات اغنية ارتاح تامر حسنى 2011 "ارتاح"

ارتاح

ارتاح اللى انت عايزه اتعملك وبعدت ورضيت بحلك

ماتلومش حد الا نفسك بتلومنى ليه

وارتاح ماهو كل واحد ف حاله والبعد مين اللى قاله

مش قولت نبعد بنفسك ورضيت بيه

مين اللى كان غلطان واهه تايه وعاش حيران

مين اللى راجع متأخر وعايزنى ارضى عليه

وانا سهل اوى مارضاش وافضل عنك بعيد ماصفاش

ادينى وقت وانا افكر ونشوف هنعمل ايه ؟؟

ندمان وراجعلى تحلف بعمرك منا كنت ليك تحت امرك

وماشوفتش حاجه منى غير الاخلاص

تعبان ماهو م اللى انت عاملته فيا 

محتاج افكر شويه مابقيتش عارف بحبك ولا خلاص

مين اللى كان غلطان واهه تايه وعاش حيران

مين اللى راجع متأخر وعايزنى ارضى عليه

وانا سهل اوى مارضاش وافضل عنك بعيد ماصفاش

ادينى وقت وانا افكر ونشوف هنعمل ايه ؟؟




كلمات اغنية ارتاح تامر حسنى 2011 "ارتاح"

السبت، 21 يناير، 2012

كلمات اغانى مينى البوم تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3 2012


كلمات اغانى مينى البوم تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3 2012
Lyrics Mini Album Tamer Hosny Omar Salma 3 2012




كلمات اغانى مينى البوم تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3 2012
Lyrics Mini Album Tamer Hosny Omar Salma 3 2012
كلمات اغانى مينى البوم تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3 2012

هذا فهرس بكلمات الاغانى للالبوم








كلمات اغنية الدنيا دى بنت لذينا تامر حسنى 2012
Lyrics eldonia de bent lazina Tamer Hosny 2012
http://lyrics-only.blogspot.com/2012/02/lyrics-eldonia-bent-lazina-tamer-hosny.html






كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث
Lyrics Gara Eh Ya Eini Tamer Hosny Omar Salma third
http://lyrics-only.blogspot.com/2012/01/lyrics-gara-eh-ya-eini-tamer-hosny-omar.html






كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث
Lyrics Atef Faten Tamer Hosny movie Omar Salma third
http://lyrics-only.blogspot.com/2012/01/lyrics-atef-faten-tamer-hosny-movie.html






كلمات اغنية نص لمحة تامر حسني 2012
Lyrics Nos Lam7a Tamer Hosny 2012
http://lyrics-only.blogspot.com/2012/03/lyrics-glance-nos-lam7a-tamer-hosny.html






كلمات اغنية هديل تامر حسني 2012
Lyrics Hadeel Tamer Hosny 2012
http://lyrics-only.blogspot.com/2012/03/lyrics-hadeel-tamer-hosny-2012.html




كلمات اغانى مينى البوم تامر حسنى من فيلم عمر وسلمى 3 2012

السبت، 14 يناير، 2012

كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث


كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث
Lyrics Gara Eh Ya Eini Tamer Hosny Omar Salma third

تامر حسنى عمر وسلمى الجزء الثالث





كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث

Lyrics Gara Eh Ya Eini Tamer Hosny Omar Salma third

كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث




جري ايه ياعيني 

تامر حسني منش فيلم عمر و سلمي 3

اللي راح ليه كده ياعيني

دا تاني يوم في فراقنا

انا وانتي ليه اشتقنا 

مش كنا قلنا وداع

مش كنا خلاااص غرقنا 

غيرنا علي بعض ليله قدرنا 

من تاني يوم انا وانتي رجعنا ليه في كلامانا

جري ايه ياعيني هو انتي بردو هتكسفيني و تمشي بجد

واحنا

ماتردي علييا ردي عليا


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







الكلمات بعد تصحيح الاخ الفاضل صاحب الرد وشكرا له




يا عيني ليه بتدمعي


 م حبيبنا سابنا خلاص وراح


 دلوقتي نفسك ترجعي


 ومستعده تنسي الجراح


 ليه كده يا عيني من تاني يوم في فراقنا


 انا وانتي ليه اشتقنا مش كنا قلنا وداع


 مش كنا خلاص فرقنا


وانا قلت ايه غيرنا عالبعد ليه ما قدرنا


من تاني يوم انا وانتي رجعنا ليه في كلامنا


 جرى ايه يا عيني هوي انتي برضه هتكسفيني


وتبكي بجد واحنا اللي عمرنا ما عملناها مره 


وبكينا في يوم على حد







كلمات اغنية جري ايه ياعيني تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث






كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث


كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث
Lyrics Atef Faten Tamer Hosny movie Omar Salma third


تامر حسنى عمر وسلمى الجزء الثالث




كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث

Lyrics Atef Faten Tamer Hosny movie Omar Salma third

كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث





تات تات تاتا تااات

يا عاااطيف ياا فاتن

تات تات تاتا تااات

يا عاااطيف ياا فاتن

بحبك يا ستموني


الليله الليله

يا عااطيف ياا فاتن

وهي اللي لمه العيله 

يا عااطيف ياا فاتن

و هي اللي واقفه و لبسه و جنبك وقت الشده

ليه العك ليه و ليه العك ليه

وانا وحشه ولا ايه 

وانا وحشه ولا ايه

و لو ضميرك نايم قوله اصحي يا فروفور

متخلييش مراتك الحلوه تاخدك من امك و ابوك 

و متعليمش دينه 

دي هي اللي بتحبك 

هي اللي بتحبك 

طب قسم يا معلم 

يا حلوتك 

و طول فالتقسيمه و رقصني طبل و زمرر

طب بيسي بيسي بيسي و ابعد كده عن قميصي 

طب بيسي بيسي بيسي 

قول يا شقلشا

طب بيسي بيسي بيسي و ابعد كده عن قميصي 

طب بيسي بيسي بيسي 

قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل ال يا قاعدين ميمشوشي















كلمات اغنية عاطف وفاتن تامر حسنى من فيلم عمر و سلمى الجزاء الثالث





الخميس، 29 ديسمبر، 2011

كلمات اغنية قالتلى نبعد تامر حسنى 2011


كلمات اغنية قالتلى نبعد تامر حسنى 2011
lyrics Aaletli Neb3ed Tamer Hosny 2011

تامر حسنى 2012



كلمات اغنية قالتلى نبعد تامر حسنى 2011


قالتلى نبعد تامر حسنى

قالتلى نبعد قولت عادى بعد شوية لقتنى عادى

برجع فى كل كلامى فى ثانية بجد هموت وارجع

روحت اشوف كدة من بعيد لقتها عايشة والدنيا عيد

دمى اتحرق وقلبت الدنيا وهي ولى بتسمع

ده انا كنت ماشى ومش راجع غير لما تيجى و كلك شوق متهزريش ده انا كد واقع 

انا لازم اخد بالى وافوق

انا كنت ماشى ومش راجع ركزى معايا الله يخليكى متهزريش ده انا كدة واقع

وهياكلوا وشى الناس يرضيكى

يعنى ايه مابقيتش قادر استغنى عنك ولا ايه

دا انا كنت فاكر قلبى جامد بس كده اللى انا خفت عليه

واللى تاعبنى انا لما جيتلك معرفش كنتى فرحانه ليه

فرحانه ماشى بتضحكى وهقولك ايه

انا كنت ماشى ومش راجع غير لما تيجى و كلك شوق متهزريش ده انا كد واقع 

انا لازم اخد بالى وافوق

انا كنت ماشى ومش راجع ركزى معايا الله يخليكى متهزريش ده انا كدة واقع

وهياكلوا وشى الناس يرضيكى

برجع فى كل كلامى فى ثانية

دمى اتحرق و قلبت الدنيا

انا كنت ماشى ومش راجع غير لما تيجى و كلك شوق متهزريش ده انا كد واقع 

انا لازم اخد بالى وافوق

انا كنت ماشى ومش راجع ركزى معايا الله يخليكى متهزريش ده انا كدة واقع

وهياكلوا وشى الناس يرضيكى

انا كنت ماشى ومش راجع غير لما تيجى و كلك شوق متهزريش ده انا كد واقع 

انا لازم اخد بالى وافوق

انا كنت ماشى ومش راجع ركزى معايا الله يخليكى متهزريش ده انا كدة واقع

وهياكلوا وشى الناس يرضيكى



الأحد، 18 ديسمبر، 2011

كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2012


كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2012


 تامر حسنى مصر السلام




كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2012

مصر هتفضل زى ما هى مهما هيحصل ايا كان
اول حضارة دى ام الدنيا مصر دى مهبط الاديان
مصر هتفضل زى ما هى مهما هيحصل ايا كان
اول حضارة دى ام الدنيا مصر دى مهبط الاديان
دى حضارة معروف انها سبع تلاف سنة عمرها
دى حضارة معروف انها سبع تلاف سنة عمرها
فى اى ظروف تفوت و تعدى بشجاعة حضنها مفتوح اربعة وعشرين ساعة
فى اى ظروف تفوت و تعدى بشجاعة حضنها مفتوح اربعة وعشرين ساعة
دى بلد النيل اجمل انهار العالم بلد الاهرام فيها تلتين اثار العالم
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
بلادى بلادى بلادى يا امى و ابويا و و ولادى
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان


يارب احفظ مصر 



اليعرف الكلمات الى بالانجليزى رجاء يكتبها فى رده


كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2011


كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2012


 تامر حسنى مصر السلام




كلمات اغنية مصر السلام تامر حسنى 2012

مصر هتفضل زى ما هى مهما هيحصل ايا كان
اول حضارة دى ام الدنيا مصر دى مهبط الاديان
مصر هتفضل زى ما هى مهما هيحصل ايا كان
اول حضارة دى ام الدنيا مصر دى مهبط الاديان
دى حضارة معروف انها سبع تلاف سنة عمرها
دى حضارة معروف انها سبع تلاف سنة عمرها
فى اى ظروف تفوت و تعدى بشجاعة حضنها مفتوح اربعة وعشرين ساعة
فى اى ظروف تفوت و تعدى بشجاعة حضنها مفتوح اربعة وعشرين ساعة
دى بلد النيل اجمل انهار العالم بلد الاهرام فيها تلتين اثار العالم
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان
بلادى بلادى بلادى يا امى و ابويا و و ولادى
مصر السلام مصر الحبيبة اللى بتجرى فى دمنا بلد الامان
مصر السلام مصر العظيمة اللى ذكرها ربنا فى الاديان


يارب احفظ مصر 



اليعرف الكلمات الى بالانجليزى رجاء يكتبها فى رده


الأحد، 4 ديسمبر، 2011

كلمات اغنية اكلمها تامر حسنى 2011


 كلمات اغنية اكلمها تامر حسنى 2011
 كلمات اغنية اكلمها تامر حسنى 2011
Lyrics Akelmha Tamer Hosny 2011


تامر حسنى





 كلمات اغنية اكلمها تامر حسنى 2011


اكلمها مابترودش عشان اقلق
وبعد شويه اكلمها وانا مبرق
وناوى اديها كام كلمه يدايقوها 
ترد عليا قال نايمه دى قال نايمه وبتفوق
الم واهدى نبضاتى اللى بتخبط 
واقول بينى وبين نفسى بتستعبط 
عشان الوقت دا مش وقت نوم خالص 
فقولت لازم اخلى دماغهااخلى دماغها تتظبط
وبسكت سكته فاهماها فتتاوب وتسألنى انت فين اشغلها ولا اجاوب
يفوق صوتها تقولى سؤالى ماسمعتوش
اقول انا عند واحد صاحبى ماتعرفيهوش 
ويلا نامى خدى راحتك تقولى صحيت
تجيلى ضحكه وانا اكتمها وانا ف البيت 
وانا والله نفسى بجد اطمنها
لاكن هى اللى بتخلينى اجننها
بتخلينى اجننها
وكام مرة اكلمها الرقم مشغول 
وبستنى تكلمنى انتظارى يطول
وبعد مافعلا ادايق تكلمنى 
ساعتها موبايلى بيغيظها بيغيظها عشان مقفول
يبان عندى اتصلت كتير ورا بعض
وانا م الضحك والفرحه بكون ع الارض
تجيلى رساله كلمنى عشان ماقفش
اطنشها عشان فعلا عشان فعلا مابتهديدش
تجيلى رساله انا خارجه وهتأخر 
ماصدقهاش عشان الوقت متأخر 
شويه تقولى كلمنى عشان عايزاك 
ولو طنشت هتأكد ف واحده معاك 
وبرضو عشان تدايقنى تبعتلى سلام
انا فا لبيت لاكن هقأفل موبايلى وانام
وانا والله نفسى بجد اطمنها
لاكن هى اللى بتخلينى اجننها
بتخلينى اجننها


الأربعاء، 23 نوفمبر، 2011

كلمات اغنية احنا مصريين بجد تامر حسنى


كلمات اغنية احنا مصريين بجد تامر حسنى
كلمات اغنية احنا مصريين بجد تامر حسنى

احنا مصريين بجد تامر حسنى 



كلمات اغنية احنا مصريين بجد تامر حسنى



إحنا مصريين بجد إحنا نيل وتاريخ ومجد

لما غرقنا الطوفان من عرقنا بنينا سد

إحنا امة كما الفهود لما شوفنا علمنا مال

إحنا كنا ولا الأسود لما عدينا القنال




" معلش هبدء بالكلمات دى عشان بجد بحب السطور الصغيره دى "



احلي أيام الشقاوة والبراءة والتلاقي

هي أيام الطفولة هي أيام ابتدائي

لما كنا نجرى نلعب نجرى نلعب وإما نتعب

نجرى نقعد في الفصول نسمع الأستاذ يقول

عندنا حصة قراءة عن تاريخ بلد الجراءة

عندنا الألف مدنة

بعدها استأذنا خدنا وقلنا عدوا الجبال وازرعوا حب وحنان

والجرس جنب الادان واكتبوا فوق الزمان

إحنا مصريين بجد إحنا نيل وتاريخ ومجد

لما غرقنا الطوفان من عرقنا بنينا سد

إحنا امة كما الفهود لما شوفنا علمنا مال

إحنا كنا ولا الأسود لما عدينا القنال

ولا عمري هنسى دم أخواتنا اللي راحوا في بورسعيد

والسوايسة لما ضحوا عشان بلدنا تشوف العيد

وبرده فاكر من قبلينا دانشوى واللي حصل فيها

أمهات راح منها ولآدها وقامت الثورة في ميعادها

عشان تعيشي يا مصر لينا عشان يعيش بعدينا ولآدنا

كل واحد عنده فينا قوة بتزلزل مدينة

كل دول من قبلي وبحري

عاموا جابوا رمل سينا

إحنا مصريين بجد إحنا نيل وتاريخ ومجد

لما غرقنا الطوفان من عرقنا بنينا سد

إحنا امة كما الفهود لما شوفنا علمنا مال

إحنا كنا ولا الأسود لما عدينا القنال

قوم يا عوض اعدلي الدفة

خد بايدى وقول هيلا هيلا

لما برد الليل يدفآ على البلدي نخف الشيلة

واها

إحنا مصريين بجد إحنا نيل وتاريخ ومجد

لما غرقنا الطوفان من عرقنا بنينا سد 

إحنا امة كما الفهود لما شوفنا علمنا مال

إحنا كنا ولا الأسود لما عدينا القنال

الجمعة، 18 نوفمبر، 2011

كلمات اغنية سمايل تامر حسنى وشاجى 2011

كلمات اغنية سمايل تامر حسنى وشاجى 2011
Lyrics Smile Tamer and Shaggy 2011

تامر حسنى و شاجى




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


ياريتنا لما نشوف بعض..نعرف بعض او لأ
نضحك كدة في وش بعض..منقولش للضحكه لأ





We Share Love And Joy Love And Joy And Happiness
We Share Love And Joy Love And Joy And Happiness


Keep It Up Baby See Tomorrow
And Forget About The Sorrow


Keep It Up Baby See Tomorrow
And Forget About The Sorrow



في ناس كتير ممكن تتحب من بس شكل الضحكه
وكمان في مشاكل كدة تتحل لو ضحكه شايله رقه



في ناس كتير ممكن تتحب من بس شكل الضحكه
وكمان في مشاكل كدة تتحل لو ضحكه شايله رقه




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الجمعة، 28 أكتوبر، 2011

كلمات اغنية دايما معاك تامر حسنى

كلمات اغنية دايما معاك تامر حسنى 
lyrics Dayman Maak tamer hosny





دايما معاك 

دايما معاك لو ف الخيال حبيبى واقرب حد مهما الوقت طال
وكأنى حاسس م زمان ف يوم هنبقى لبعض زى ماقلبى قال


دايما معاك لو ف الخيال حبيبى واقرب حد مهما الوقت طال
وكأنى حاسس م زمان ف يوم هنبقى لبعض زى ماقلبى قال

انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا

انت الوحيد اللى انا اضحى بعمرى وحياتى وسنينى وذكريات
واتمنى اعيش معاه كل الحياااااااااه

عارف نفسى توعدنى بأيه مايبقاش حبيبى مابنا وقت للخصام
شوف ضاع وباقى قد ايه ليه يوم يضيع ف بعادى عنك مش حرام

حلم ولا حقيقه وانت قصاد عينه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا


انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا

انت الوحيد اللى انا اضحى بعمرى وحياتى وسنينى وذكريات
واتمنى اعيش معاه كل الحياااااااااه